tag:blogger.com,1999:blog-49956342657427961572024-03-13T19:48:08.070-07:00ΜΑΘΗΜΑΤΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥUnknownnoreply@blogger.comBlogger28125tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-8109943580124549632022-11-27T03:51:00.000-08:002022-11-27T03:51:01.342-08:00Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία - ppt κατέβασμα<a href="https://slideplayer.gr/slide/13860311/#.Y4NPGV-o1m4.blogger">Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία - ppt κατέβασμα</a>: Κατηγορίες ειδικών αναγκώνUnknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-51766592209908323382015-06-01T09:53:00.003-07:002015-06-01T09:53:26.218-07:00<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<div style="width: 546px;">
<strong style="display: block; margin: 12px 0 4px;"><a href="http://slideplayer.gr/slide/1951841/" target="_blank" title="Οι αναπαραστάσεις των ατόμων με αναπηρία ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ιφιγένεια Βαμβακίδου Αναπληρώτρια καθηγήτρια Νεότερη ελληνική ιστορία & πολιτισμός.">Οι αναπαραστάσεις των ατόμων με αναπηρία ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ιφιγένεια Βαμβακίδου Αναπληρώτρια καθηγήτρια Νεότερη ελληνική ιστορία & πολιτισμός.</a></strong><iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="460" marginheight="0" marginwidth="0" scrolling="no" src="http://player.slideplayer.gr/7/1951841/" style="border-width: 1px 1px 0; border: 1px solid #CCC;" width="546"></iframe><br />
<div style="padding: 5px 0 12px;">
Δείτε τις περισσότερες παρουσιάσεις από <a href="http://slideplayer.gr/user/2474050/" target="_blank">Krzysztofr Dellis</a> </div>
</div>
</div>
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-72748140038760726292015-01-02T02:53:00.002-08:002015-01-02T02:57:25.282-08:00<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<iframe allowfullscreen="" frameborder="0" height="700px" src="https://view.publitas.com/fotoaik/gggggggggggggggggggg/" title="γγγγγγγγγγγγγγγγγγγγ" width="100%"></iframe></div>
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-11440431099252189662015-01-02T01:50:00.002-08:002015-01-02T02:52:47.820-08:00<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<iframe allowtransparency="true" frameborder="0" height="385" scrolling="no" seamless="seamless" src="http://files.flipsnack.com/iframe/embed.html?hash=fzn5bif5&wmode=window&bgcolor=EEEEEE&t=1394717819" width="640"></iframe></div>
<iframe src="https://view.publitas.com/fotoaik/gggggggggggggggggggg/" title="γγγγγγγγγγγγγγγγγγγγ"
width="100%"
height="700px"
frameborder="0" allowfullscreen></iframe>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-36675702591965079182012-11-21T09:18:00.001-08:002012-11-21T09:18:16.080-08:00. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="http://www.scribd.com/doc/73264344/3-%CE%95%CE%A5%CE%91%CE%93%CE%93%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%91-%CE%91%CE%A3%CE%9A%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3" style="-x-system-font: none; display: block; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-size-adjust: none; font-size: 14px; font-stretch: normal; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal; margin: 12px auto 6px auto; text-decoration: underline;" title="View 3. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ on Scribd">3. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ</a><iframe class="scribd_iframe_embed" data-aspect-ratio="0.772727272727273" data-auto-height="true" frameborder="0" height="600" id="doc_86479" scrolling="no" src="http://www.scribd.com/embeds/73264344/content?start_page=1&view_mode=scroll&access_key=key-1ik2t3f8ayo165kouc5x" width="100%"></iframe><br />
<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
</div>
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-50495827780343463042012-11-21T09:13:00.003-08:002012-11-21T09:13:49.377-08:00ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<b>ΓΡΑΠΤΕΣ ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 2008 ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΤΑΞΗ Β </b><br />
<b> ΘΕΜΑΤΑ</b><br />
<b> <span style="font-size: large;"><span style="color: red;">1 Ποια Ευαγγέλια ονομάζουμε Συνοπτικά και γιατί ;
2 Στην ορθόδοξη εικόνα του Ευαγγελισμού ο άγγελος κρατάει:α σκήπτροβ κρίνογ σταυρό
3 Τι σημαίνει οι λέξεις :Υπαπαντή ,σημείον αντιλεγόμενον ;
4 Τι είναι οι παραβολές και τι φανερώνουν ;
5 Την παραβολή του σπλαχνικού πατέρα πολλοί την ονομάζουν παραβολή του ασώτου. Ποια από τις δύο θεωρείτε ποιο εύστοχη και γιατί ;
6 Γιατί ο Χριστός στην παραβολή του καλού Σαμαρείτη διαλέγει έναν Σαμαρείτη και τον προβάλλει ως πρότυπο συμπεριφοράς στην καινούρια ανθρωπότητα ;
7 Στο Πάτερ ημών γιατί κυριαρχεί ο πληθυντικός αριθμός ;Τι θα ήταν σωστό να κάνουν οι πιστοί πριν ζητήσουν συγχώρηση από το Θεό ;
8 Σε ποιες περιπτώσεις έκανε θαύματα ο Χριστός ;
9 Ποιες είναι οι σημασίες της έκφρασης Μυστικός Δείπνος ;
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
ΓΡΑΠΤΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ </span></span>ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2007/ 2008
ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
<span style="color: #3d85c6; font-size: large;">ΤΑΞΗ: Β΄
ΘΕΜΑΤΑ </span></b><br />
<div style="color: #3d85c6;">
<span style="font-size: large;"><b>1. Ποια είναι η σημασία της λέξης «Ευαγγέλιο» και ποια είναι τα Ευαγγέλια της Καινής Διαθήκης;
2. Γιατί το μήνυμα για τον ερχομό του Χριστού το έλαβαν πρώτοι οι μάγοι (σημαντικοί αλλοδαποί) και ποια είναι τα δώρα τους και οι συμβολισμοί που δόθηκαν σε σχέση με τον Χριστό;
3. Όταν ο Συμεών υποδέχτηκε το νεογέννητο Ιησού στον Ναό προφήτεψε ότι η ζωή του θα είναι «σημείον αντιλεγόμενον»:α. Τι σημαίνει η συγκεκριμένη έκφραση;β. Που το είδαμε αυτό ήδη στα γεγονότα της Γέννησης; γ. Πως ονομάζεται η συνάντηση αυτή του Συμεών με τον Ιησού στην εκκλησιαστική γλώσσα;
4. Τι σημαίνει επιγραμματικά η λέξη «μετανοείτε», που έλεγε ο Ιωάννης ο Βαπτιστής στην έρημο της Ιουδαίας και τι ήθελε να δείξει αποκαλώντας τον ίδιο τον Ιησού «αμνό του Θεού»;
5. Τι είναι οι παραβολές, τι φανερώνουν και γιατί ο Ιησούς δίδασκε με αυτές;
6. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά της αγάπης που έδειξε ο Σαμαρείτης προς τον πληγωμένο Ιουδαίο, στην ομώνυμη παραβολή;
7. Να συμπληρώσετε τη στήλη Β με τις θέσεις του Ιησού σε σχέση με τις απόψεις των Ιουδαίων που αναφέρονται στη στήλη Α: AB α. Οι ραββίνοι δεν είχαν γυναίκες δίπλα τους β. Η διδασκαλία των ραββίνων στηριζόταν στις Γραφές. γ. Η θέση των γυναικών ήταν υποβαθμισμένη. δ. Καταδίκη των αμαρτωλών γυναικών. ε. Τα παιδιά έξω από τη Βασιλεία του Θεού. στ. Τα παιδιά κατώτερα από γυναίκες και δούλους.
8. Τι ζητούν οι πιστοί από τον Θεό στο «Πάτερ ημών» και γιατί η επίσημη ονομασία του είναι «Κυριακή προσευχή»;
9. Να διατυπώσετε την θρησκευτική κατηγορία που στηρίχτηκε το Μέγα Συνέδριο για την καταδίκη του Ιησού, καθώς και την πολιτική κατηγορία με την οποία τον παρέπεμψαν να δικαστεί από τον Πιλάτο. (Από τα 9 θέματα, να επιλέξετε τα 6)
ΓΡΑΠΤΕΣ <span style="color: #6aa84f;">ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΘΕΜΑΤΑ </span></b></span></div>
<div style="color: #6aa84f;">
<span style="font-size: large;"><b>1.Ποια είναι η σχέση της Παλαιάς Διαθήκης με την Καινή Διαθήκη;
2.Τ ι είναι η Υπαπαντή του Ιησού; Πώς χαρακτήρισε ο Συμεών τον μικρό Ιησού, όταν τον κράτησε στην αγκαλιά του, και τι προφήτεψε για το έργο του;
3.Γιατί η Βάπτιση του Χριστού ονομάζεται και Θεοφάνεια;
4.Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του Θεού- Πατέρα σύμφωνα με την παραβολή του ασώτου υιού;
5.Από τι προσδιορίζεται η ταυτότητα ενός ανθρώπου άξιου να γίνει μέλος της Βασιλείας του Θεού σύμφωνα με την παραβολή του σπλαχνικού Σαμαρείτη;
6.Τι είναι προσευχή και ποιες οι ωφέλειές της; Τι θα ήταν λογικό να κάνουν οι πιστοί, πριν ζητήσουν συγχώρεση από το Θεό;
7.Ποιες ήταν οι αντιλήψεις των ανθρώπων στην Παλαιά Διαθήκη για την αρρώστια και την αναπηρία; Τι απάντηση δίνει σε όλους αυτούς ο Χριστός;
8.Τι είναι και τι φανερώνουν οι παραβολές του Χριστού;
9.Τι φανέρωσε ο Χριστός στους ανθρώπους με την Μεταμόρφωσή του; Πού και γιατί έγινε;
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2007-2008 ΤΑΞΗ Β΄Γραπτές προαγωγικές εξετάσεις περιόδου Μαΐου- Ιουνίου στο μάθημα των Θρησκευτικών
ΘΕΜΑΤΑ:
1.Ποια είναι η σχέση της Παλαιάς Διαθήκης με την Καινή;
2.Τι ήταν και γιατί γράφτηκαν οι επιστολές του Παύλου;
3.Τι είπε ο Συμεών στην Παναγία για τον Ιησού; Πού φαίνεται αυτό στα γεγονότα της γέννησης;
4.Ποια πίστευε και διακήρυττε ο Ιωάννης ότι ήταν η σχέση του με τον Ιησού; Πώς χαρακτηρίζει ο Ιησούς τον Ιωάννη;
5.Τι είναι και τι φανερώνουν οι παραβολές;
6.Ποιο είναι το κεντρικό πρόσωπο της παραβολής του σπλαχνικού πατέρα και γιατί;
7.Να αναφέρετε με δικά σας λόγια τα τρία τελευταία αιτήματα της Κυριακής προσευχής.
8. Να βάλετε ένα Σ (σωστό) μπροστά από κάθε σωστή πρόταση και ένα Λ (λάθος) μπροστά από κάθε λάθος πρόταση:α. Συνοπτικά ονομάζουμε τα Ευαγγέλια του Μάρκου, του Ιωάννη και του Ματθαίου.β. Οι τρεις μάγοι προσκύνησαν τον Ιησού αρκετό καιρό μετά τη γέννηση.γ. Στη βάπτιση ο Ιησούς αναφέρει ότι είναι ο Υιός του Θεού.δ. Τα παιδιά στην Ιουδαϊκή κοινωνία είχαν πολύ σημαντική θέση.ε. Οι Ισραηλίτες θεωρούσαν τους Σαμαρείτες σχισματικούς και όχι γνήσιους πατριώτες.στ. Ο Ιησούς έκανε θαύματα σε όσους του έδειχναν εμπιστοσύνη.
9. Να αναφέρετε τα λόγια του Ιησού, που είπε πάνω στο Σταυρό. Να απαντήσετε στις έξι ερωτήσεις.
ΤΑΞΗ Β΄
ΘΕΜΑΤΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΘΕΜΑΤΑ
1. Χαρακτηρίστε τις παρακάτω προτάσεις Σωστές (Σ) ή Λάθος (Λ) στην κόλλα
σας, ανάλογα με το περιεχόμενό τους.
α. Τα ευαγγέλια του Μάρκου, του Ματθαίου και του Λουκά ονομάζονται συνοπτικά,
επειδή έχουν μεταξύ τους μεγάλη συγγένεια.
β. Μερικές από τις Ακολουθίες που αφιέρωσαν οι άνθρωποι στην Παναγία είναι η
Παράκληση, οι Χαιρετισμοί και ο Εσπερινός.
γ. Ο Χριστός γεννήθηκε στη Βηθλεέμ –μακριά από τον τόπο κατοικίας των γονέων
του- επειδή αυτοί έπρεπε να μετακινηθούν για την απογραφή που επέβαλε ο
Καίσαρας.
δ. Ο Χριστός βαπτίστηκε, παρότι δεν το είχε ανάγκη, για να δείξει ότι συμμερίζεται
τη θέση των ανθρώπων.
ε. Σύμφωνα με το κληρονομικό δίκαιο της ιουδαϊκής εποχής, ο μεγαλύτερος γιος
κληρονομούσε τη μισή πατρική περιουσία.
στ. Οι νομοδιδάσκαλοι θεωρούσαν τότε ευλογία τη συγχώρηση των αμαρτιών από
άνθρωπο.
2. Δώστε σύντομες απαντήσεις (1-2 λέξεων) στις παρακάτω ερωτήσεις:
α. Ποιος επιχείρησε πρώτος να γράψει Ευαγγέλιο για το Χριστό;
β. Τι κρατάει ο άγγελος Γαβριήλ στην εικόνα του Ευαγγελισμού της Ανατολικής
Εκκλησίας;
γ. Πόσα ήταν τα μικρά αγόρια που θανατώθηκαν, όταν ο Ηρώδης προσπάθησε να
εξοντώσει το Χριστό;
δ. Ο Ιωάννης ο Πρόδρομος καλούσε τους ανθρώπους σε μετάνοια. Τι τους ζητούσε
ακριβώς να κάνουν;
ε. Πού έγινε το πρώτο δημόσιο κήρυγμα του Χριστού;
στ. Σε ποιο σπίτι έγινε η θεραπεία του παράλυτου στην Καπερναούμ;
3. Από τους πρώτους ανθρώπους που έμαθαν για τη γέννηση του Χριστού ήταν
κάποιοι μάγοι από την Ανατολή. Τι γνωρίζετε γι΄ αυτούς, για την πορεία που έκαναν
προς τη Βηθλεέμ να προσκυνήσουν το Χριστό και για τα δώρα που του πρόσφεραν;
4. Ποια γεγονότα της παιδικής ηλικίας του Χριστού διασώζουν οι Ευαγγελιστές;
(Να τα αναφέρετε επιγραμματικά).
Ποιες άλλες πληροφορίες έχουμε για τη ζωή του μέχρι τη δημόσια δράση του;
5. Περιγράψτε τη Βάπτιση του Χριστού στον Ιορδάνη ποταμό.
6. Πώς έγινε η εκλογή των περισσοτέρων μαθητών του Χριστού και ποιοι
αποτελούσαν το στενό κύκλο των δώδεκα μαθητών Του;
7. Η παραβολή του σπλαχνικού Σαμαρείτη.
8. Ποια ήταν η θέση της γυναίκας και των παιδιών στον ιουδαϊκό κόσμο στα χρόνια
του Χριστού;
9. α. Σε ποιες περιπτώσεις έκανε τα θαύματα ο Χριστός;
β. Τι φανέρωναν αυτά για τον ίδιο τον Ιησού;
Σημείωση: Από τις εννέα (9) ερωτήσεις να απαντήσετε στις έξι (6).
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ! </b></span></div>
<div style="color: #6aa84f;">
<span style="font-size: large;"><b>ΘΕΜΑΤΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ –ΙΟΥΝΙΟΥ 2ΟΟ7
1. Σε ποια περιστατικά της Καινής Διαθήκης αναφέρονται οι επόμενες φράσεις;
Α) «… Θα είναι σημείον αντιλεγόμενον»
Β) « Χαίρε εσύ προικισμένη με τη χάρη του Θεού»
Γ) « Ετοιμάστε τον δρόμο για τον Κύριο , κάντε ίσια τα μονοπάτια να περάσει».
∆) «Την ώρα που προσευχόταν , η όψη του έγινε διαφορετική και τα ρούχα του αστραφτερά».
2. Στην Κυριακή προσευχή: α. Γιατί κυριαρχεί ο πληθυντικός αριθμός;
β. Τι θα ήταν λογικό να κάνουν οι πιστοί πριν ζητήσουν συγχώρηση από το θεό;
3. Η θέση των γυναικών στα χρόνια του Ιησού ήταν ιδιαίτερα υποβαθμισμένη και ο Νόμος
πολύ αυστηρός γι΄ αυτές.
α) Πως συμπεριφέρθηκε ο Ιησούς στις γυναίκες;
β) Να αναφέρετε ένα παράδειγμα από το έργο του Ιησού το οποίο στηρίζει την απάντησή
σας.
4. Η είσοδος του Ιησού στα Ιεροσόλυμα λίγο πριν τη σύλληψή του ήταν:α. Συμβολική β.
Πανηγύρι χαράς γ. ένα δράμα.
Ποιο από τα τρία θεωρείτε εσείς πιο σωστό;
Να δικαιολογήσετε την προτίμησή σας.
5. Σημειώστε με Σωστό ή Λάθος στο γραπτό σας.
Α. Ο Ιησούς απέφευγε να συναναστρέφεται με αμαρτωλούς και τελώνες.
Β. Τα πλούτη μπορούν να υπηρετήσουν σωστά τη δικαιοσύνη.
Γ. Τα θαύματα του Ιησού δείχνουν ότι το κακό τελικά θα καταργηθεί.
Δ. Η Βασιλεία του Θεού εγκαινιάζεται με τη βάπτιση του Ιησού.
Ε. Με την θεραπεία του παράλυτου στην Καπερναούμ ο Ιησούς φανερώνει ότι η αναπηρία
είναι η τιμωρία του Θεού προς τους ανθρώπους.
6. Να γράψετε τέσσερα στοιχεία τα οποία δείχνουν την σημασία του Μυστικού Δείπνου.
7. α. Ποιο είναι το διαχρονικό μήνυμα της παραβολής του σπλαχνικού πατέρα;
β. Ποιες αντιλήψεις τότε και σήμερα ανατρέπονται όταν ακούμε την παραβολή του
σπλαχνικού Σαμαρείτη;
8. Να γράψετε μία από τις τρεις απαντήσεις, αυτή που κρίνεται περισσότερο σωστή:
α. Σύμφωνα με την παραβολή της τελικής κρίσης οι άνθρωποι θα αξιολογηθούν με
κριτήριο: την έμπρακτη αγάπη – την αδιαφορία - την έμπρακτη αγάπη ή την αδιαφορία
β. Ο μεγάλος γιος του σπλαχνικού πατέρα ταιριάζει στα δικά μας χρόνια με: τους δίκαιους
– τους εξωτερικά ευσεβείς –τους περιφρονημένους.
Γ. Ο πλούσιος Ζακχαίος έσωσε την ψυχή του επειδή : έδωσε ένα μεγάλο μέρος της
περιουσίας του στους φτωχούς – άλλαξε τρόπο σκέψης και ζωής - έδωσε ζεστή φιλοξενία
στον Ιησού.
Page 2
2
Δ. Ο ευσεβής πλούσιος διαφώνησε με τα λόγια του Ιησού επειδή:είχε στηρίξει τη ζωή του
στα πλούτη – είχε μεγάλη περιουσία - πίστευε ότι τα πλούτη ήταν ευλογία από τον Θεό.
Ε. Όλα τα βιβλία της Καινής Διαθήκης γράφτηκαν: στη γλώσσα των Ιουδαίων – στη
γλώσσα των Ρωμαίων – στην κοινή ελληνιστική.
9. Σχετικά με την εικόνα « Η εις Άδου κάθοδος».
Α. Να αναφέρετε δύο στοιχεία που υπάρχουν σ’ αυτήν.
Β. Να εξηγήσετε τι συμβολίζουν τα στοιχεία που θ’ αναφέρετε.
Παρατήρηση:Να απαντηθούν τα έξι από τα εννέα θέματα. Όλα τα θέματα είναι ισοδύναμα.
ΘΕΜΑΤΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΙΟΥ-
ΙΟΥΝΙΟΥ 2007 ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
1.Απαντήστε με συντομία στα παρακάτω
• Υπαπαντή
• Προσήλυτοι
• Ευαγγέλιο-Ευαγγελισμός
• Συναγωγή
• Ζηλωτές
2.Την εποχή του Χριστού υπήρχαν ίχνη Ελληνιστικής επίδρασης στους Ισραηλίτες
και στη χώρα τους.
3.Σε ποια γλώσσα γράφτηκαν τα βιβλία της Καινής Διαθήκης και ποια τα πρώτα
χειρόγραφά της.
4. Γιατί ο Ιησούς μιλούσε με παραβολές.
5.Κάνετε αφήγηση στην παραβολή του καλού Σαμαρείτη.
6.Ο Ιωάννης αποκαλεί τον Ιησού –αμνό του Θεού-.Γιατί χρησιμοποιεί αυτή την
έκφραση;Σύμφωνα με τον προφήτη Ησαΐα ποια χαρακτηριστικά θα είχε ο Μεσσίας;
7.Ο Ιησούς στο τελευταίο δείπνο με τους μαθητές Του,ζητά από αυτούς να τον
θυμούνται πάντα και τους δείχνει τον τρόπο γι’αυτή την ανάμνηση.Ποιος είναι αυτός
και πως πραγματοποιείται από εμάς σήμερα;
8.Τι έδειχναν τα θαύματα για τη ζωή των ανθρώπων;
9.Σύμφωνα με την παραβολή της τελικής κρίσης ποιο θα είναι το κριτήριο σύμφωνα
με το οποίο θα κριθούν οι άνθρωποι στη μέλλουσα κρίση;
ΘΕΜΑΤΑ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΪΟΥ - ΙΟΥΝΙΟΥ 2007
ΘΕΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ 1
Ο
Η χριστιανική τέχνη συνέδεσε συμβολικά τους τέσσερις Ευαγγελιστές με 4 μορφές. Ποιες
είναι αυτές και σε ποιον Ευαγγελιστή αντιστοιχούν και γιατί.
ΘΕΜΑ 2
Ο
Α. Μέσα στην Εκκλησία χρησιμοποιούνται 2 βιβλία. 1. Το Ευαγγέλιο και 2 ο Απόστολος.
Τι είναι αυτά τα βιβλία και πιο το περιεχόμενό τους.
Β. Τι σημαίνουν οι τίτλοι των βιβλίων της Καινής Διαθήκης.
ΘΕΜΑ 3
Ο
Πιο γεγονός γιορτάζουμε :
Α. 8 ημέρες μετά τη γέννηση του Κυρίου.
Β. 40 ημέρες μετά τη γέννηση του Κυρίου.
Γ. Όταν ο Ιησούς ήταν 12 Χρόνων.
ΘΕΜΑ 4
Ο
Να δικαιολογήσετε τους χαρακτηρισμούς που αποδίδονται στον Ιωάννη:
1. Πρόδρομος 2. Προφήτης 3. Βαπτιστής 4. Μάρτυρας
ΘΕΜΑ 5
Ο
Να εξηγήσετε σύντομα τι ήταν τα παρακάτω πρόσωπα: α. Γαβριήλ β. Ιωσήφ γ. Ιωακείμ και
Άννα δ. Συμεών ε. Ζαχαρίας και Ελισάβετ
ΘΕΜΑ 6
Ο
Να βάλετε σε χρονολογική σειρά τα γεγονότα α. Βάπτιση του Κυρίου β. Κήρυγμα στη
Ναζαρέτ γ. Υπαπαντή δ. Περιτομή ε. Ευαγγελισμός στ. Αποκεφάλιση Ιωάννη ζ. Ο Ιησούς
Δωδεκαετής στο Ναό.
ΘΕΜΑ 7
Ο
Να γράψετε στην κόλλα σας τα ονόματα των 12 μαθητών του Κυρίου και να
δικαιολογήσετε τον αριθμό αυτό. Εκτός από τους 12 μαθητές για ποιες άλλες ομάδες
μαθητών μας πληροφορεί η Καινή Διαθήκη;
ΘΕΜΑ 8
Ο
Η παραβολή του «Ασώτου»
Α. Τι είδους Θεό μας αποκαλύπτει;
Β. Έχοντας Έναν τέτοιο Θεό ως Πατέρα τι μπορούμε να ελπίζουμε κάθε φορά που χαλούμε
τη σχέση μας μαζί Του;
ΘΕΜΑ 9
Ο
Στην παραβολή της Τελικής Κρίσης ποιο είναι το βασικό κριτήριο με το οποίο θα κριθούν
οι άνθρωποι και με ποια παραδείγματα μας το αποκαλύπτει ο Χριστός.</b></span></div>
<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<b><br /></b></div>
<b>
</b></div>
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-49993282143898545952012-11-21T09:05:00.001-08:002012-11-21T09:05:38.447-08:00ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ β’ γυμνασίου (25 διαγωνίσματα)<iframe src="http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/12247674" width="479" height="511" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="border:1px solid #CCC;border-width:1px 1px 0;margin-bottom:5px" allowfullscreen webkitallowfullscreen mozallowfullscreen> </iframe> <div style="margin-bottom:5px"> <strong> <a href="http://www.slideshare.net/Kats961/25-12247674" title="ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ β' γυμνασίου (25 διαγωνίσματα)" target="_blank">ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ β' γυμνασίου (25 διαγωνίσματα)</a> </strong> from <strong><a href="http://www.slideshare.net/Kats961" target="_blank">Kats961</a></strong> </div><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-89102178913120021152012-09-20T09:37:00.001-07:002012-09-20T09:37:37.596-07:00<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<a href="http://www.scribd.com/doc/75356839/%CE%93%CE%B5%CF%89%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CE%93%CE%B5%CF%89%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CE%B1-%CE%92%CE%84-%CE%93%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-20-%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%AF%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1" style="-x-system-font: none; display: block; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-size-adjust: none; font-size: 14px; font-stretch: normal; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal; margin: 12px auto 6px auto; text-decoration: underline;" title="View Γεωλογία - Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου (20 Διαγωνίσματα) on Scribd">Γεωλογία - Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου (20 Διαγωνίσματα)</a><iframe class="scribd_iframe_embed" data-aspect-ratio="0.706697459584296" data-auto-height="true" frameborder="0" height="600" id="doc_23661" scrolling="no" src="http://www.scribd.com/embeds/75356839/content?start_page=1&view_mode=scroll&access_key=key-2f7zoe2ikc61gcscn2o1" width="100%"></iframe><br />
<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
</div>
Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-23959249417062976162012-07-18T09:24:00.002-07:002012-07-18T09:24:59.990-07:00ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>
<iframe src="http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/9874051" width="479" height="511" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="border:1px solid #CCC;border-width:1px 1px 0;margin-bottom:5px" allowfullscreen> </iframe> <div style="margin-bottom:5px"> <strong> <a href="http://www.slideshare.net/ssusere132b2/ss-9874051" title="Γλώσσα Βοήθημα Β' Γυμνασίου" target="_blank">Γλώσσα Βοήθημα Β' Γυμνασίου</a> </strong> from <strong><a href="http://www.slideshare.net/ssusere132b2" target="_blank">Γιάννης Π.</a></strong> </div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-66025452408097543742012-07-18T09:20:00.000-07:002012-07-18T09:20:46.530-07:00ΚΕΙΜΕΝΑ - ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ<iframe src="http://www.slideshare.net/slideshow/embed_code/9874051" width="479" height="511" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" style="border:1px solid #CCC;border-width:1px 1px 0;margin-bottom:5px" allowfullscreen> </iframe> <div style="margin-bottom:5px"> <strong> <a href="http://www.slideshare.net/ssusere132b2/ss-9874051" title="Γλώσσα Βοήθημα Β' Γυμνασίου" target="_blank">Γλώσσα Βοήθημα Β' Γυμνασίου</a> </strong> from <strong><a href="http://www.slideshare.net/ssusere132b2" target="_blank">Γιάννης Π.</a></strong> </div><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on">
<br /></div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-80729455772809190772012-07-03T14:43:00.002-07:002012-07-03T14:43:34.407-07:00ΣΕΡΦΑΡΟΝΤΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><a href="https://sites.google.com/site/surfingphysics/physics-gymnasium/b-class">ΦΥΣΙΚΗ</a></div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-12798318133380830402012-07-03T14:34:00.000-07:002012-07-03T14:34:24.275-07:00ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><a href="http://users.sch.gr/geioanni/sel-ekpaideusi/sxolikes_ergasies/KATALOGOI/1.htm">ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ</a></div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-14543866030235507462012-07-03T14:32:00.003-07:002012-07-03T14:33:24.320-07:00ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΙΣΤΟΡΙΑ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><a href="http://users.sch.gr/geioanni/sel-ekpaideusi/sxolikes_ergasies/KATALOGOI/2.htm">ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ</a></div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-55349625870673506412012-07-03T14:25:00.001-07:002012-07-03T14:25:51.911-07:00ΑΓΓΛΟΕΛΗΝΙΚΟ-ΕΛΛΗΝΟΑΓΓΛΙΚΟ<a title="View The little Thesaurus - Αγγλοελληνικό και Ελληνοαγγλικό Λεξικό – http://www.projethomere.com on Scribd" href="http://www.scribd.com/doc/35378724" style="margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;">The little Thesaurus - Αγγλοελληνικό και Ελληνοαγγλικό Λεξικό – http://www.projethomere.com </a><iframe class="scribd_iframe_embed" src="http://www.scribd.com/embeds/35378724/content?start_page=1&view_mode=list" data-auto-height="true" data-aspect-ratio="" scrolling="no" id="doc_10312" width="100%" height="600" frameborder="0"></iframe><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-46313597977822721182012-07-03T14:24:00.002-07:002012-07-03T14:24:45.725-07:00ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><a href="http://www.ebooks4greeks.gr/dowloads/Gymnasio/LEXIKO_ARX_ABGg/LEXIKO.ARX.ELL.GL__Downloaded_from_eBooks4greeks.gr.pdf">ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ</a><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-71357765596719519072012-07-03T14:22:00.002-07:002012-07-03T14:22:37.230-07:00ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΑΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><a href="http://www.scribd.com/doc/6485717" style="-x-system-font: none; display: block; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-size-adjust: none; font-size: 14px; font-stretch: normal; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal; margin: 12px auto 6px auto; text-decoration: underline;" title="View Ετυμολογικό Λεξικό Αρχαίας Ελληνικής - Hofmann on Scribd">Ετυμολογικό Λεξικό Αρχαίας Ελληνικής - Hofmann</a><iframe class="scribd_iframe_embed" data-aspect-ratio="" data-auto-height="true" frameborder="0" height="600" id="doc_9514" scrolling="no" src="http://www.scribd.com/embeds/6485717/content?start_page=1&view_mode=list" width="100%"></iframe><br />
<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div></div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-22773472576347648152012-07-03T14:09:00.002-07:002012-07-03T14:09:55.015-07:00ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><a href="http://www.praxisgroup.gr/Docs/system.pdf">ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ</a></div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-76752076182251590662012-07-03T14:05:00.001-07:002012-07-03T14:06:55.744-07:00ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ(1)<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><a href="http://www.praxisgroup.gr/Support/bgymn%20math%20drougas%20askiseis.pdf">ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ</a><br />
<br />
<a href="http://www.praxisgroup.gr/Support/bgym%20math%20serifis.pdf">ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ</a> </div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-91303476619971369452012-07-03T13:52:00.001-07:002012-07-03T13:52:46.264-07:00ΑΡΧΑΙΑ<a title="View Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη on Scribd" href="http://www.scribd.com/doc/45000508" style="margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;">Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη</a><iframe class="scribd_iframe_embed" src="http://www.scribd.com/embeds/45000508/content?start_page=1&view_mode=list" data-auto-height="true" data-aspect-ratio="" scrolling="no" id="doc_83230" width="100%" height="600" frameborder="0"></iframe><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-80740770587558929322012-07-03T13:51:00.005-07:002012-07-03T13:51:57.677-07:00ΕΚΘΕΣΗ<a title="View Εκθέσεις, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη on Scribd" href="http://www.scribd.com/doc/45002847" style="margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;">Εκθέσεις, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη</a><iframe class="scribd_iframe_embed" src="http://www.scribd.com/embeds/45002847/content?start_page=1&view_mode=list" data-auto-height="true" data-aspect-ratio="" scrolling="no" id="doc_80535" width="100%" height="600" frameborder="0"></iframe><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-61423833105007018122012-07-03T13:51:00.002-07:002012-07-03T13:51:26.140-07:00ΕΚΘΕΣΗ - ΕΡΓΑΣΙΩΝ<a title="View Νεοελληνική Γλώσσα, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη on Scribd" href="http://www.scribd.com/doc/45011400" style="margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;">Νεοελληνική Γλώσσα, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη</a><iframe class="scribd_iframe_embed" src="http://www.scribd.com/embeds/45011400/content?start_page=1&view_mode=list" data-auto-height="true" data-aspect-ratio="" scrolling="no" id="doc_5324" width="100%" height="600" frameborder="0"></iframe><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-8924882133452582172012-07-03T13:50:00.003-07:002012-07-03T13:50:42.806-07:00ΚΕΙΜΕΝΑ<a title="View Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη on Scribd" href="http://www.scribd.com/doc/45011119" style="margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;">Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη</a><iframe class="scribd_iframe_embed" src="http://www.scribd.com/embeds/45011119/content?start_page=1&view_mode=list" data-auto-height="true" data-aspect-ratio="" scrolling="no" id="doc_76890" width="100%" height="600" frameborder="0"></iframe><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-9760169507805689652012-07-03T13:50:00.000-07:002012-07-03T13:50:04.116-07:00ΙΣΤΟΡΙΑ<a title="View Μεσαιωνική και Nεότερη Iστορία, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη on Scribd" href="http://www.scribd.com/doc/45002532" style="margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;">Μεσαιωνική και Nεότερη Iστορία, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη</a><iframe class="scribd_iframe_embed" src="http://www.scribd.com/embeds/45002532/content?start_page=1&view_mode=list" data-auto-height="true" data-aspect-ratio="" scrolling="no" id="doc_9704" width="100%" height="600" frameborder="0"></iframe><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-12977072643423192242012-07-03T13:49:00.002-07:002012-07-03T13:49:25.335-07:00ΙΛΙΑΔΑ<a title="View Ομήρου Ιλιάδα, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη on Scribd" href="http://www.scribd.com/doc/44999913" style="margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;">Ομήρου Ιλιάδα, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη</a><iframe class="scribd_iframe_embed" src="http://www.scribd.com/embeds/44999913/content?start_page=1&view_mode=list" data-auto-height="true" data-aspect-ratio="" scrolling="no" id="doc_38269" width="100%" height="600" frameborder="0"></iframe><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-4995634265742796157.post-40890176192708221352012-07-03T13:48:00.002-07:002012-07-03T13:48:44.096-07:00ΦΥΣΙΚΗ<a title="View Φυσική, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη on Scribd" href="http://www.scribd.com/doc/45030438" style="margin: 12px auto 6px auto; font-family: Helvetica,Arial,Sans-serif; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; font-size: 14px; line-height: normal; font-size-adjust: none; font-stretch: normal; -x-system-font: none; display: block; text-decoration: underline;">Φυσική, Β΄ Γυμνασίου - Βολονάκη</a><iframe class="scribd_iframe_embed" src="http://www.scribd.com/embeds/45030438/content?start_page=1&view_mode=list" data-auto-height="true" data-aspect-ratio="" scrolling="no" id="doc_73584" width="100%" height="600" frameborder="0"></iframe><div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"><br />
</div>Unknownnoreply@blogger.com0